Українських агроекспортерів готують до ЗВТ з Ізраїлем

15.04.2019 | 11:08

(UAFES) Понад 300 українських представників малого та середнього бізнесу мали змогу  відкрити для себе можливості та переваги, які надає Угода про вільну торгівлю з Ізраїлем в рамках практикуму «Угода про вільну торгівлю між Україною та Ізраїлем: торгівельно-економічні можливості для українських експортерів», що відбувся минулого тижня в Києві. Про це повідомляє прес-служба Офісу з просування експорту.

Подія була організована ЄБРР, в рамках ініціативи ЄС EU4Business, за підтримки Офісу з просування експорту України та Мінекономрозвитку. Мета заходу –  підготувати українських підприємців до освоєння ізраїльського ринку до вступу у дію Угоди про зону вільної торгівлі з Ізраїлем та розказати як, коли та хто саме з українських виробників зможе скористатися спеціальними умовами Угоди. Адже зорієнтуватися у понад 500 сторінок основного тексту угоди та 1 500 сторінок додатків не просто навіть фахівцям.

Акцент на підготовку саме малих та середніх підприємств було зроблено не випадково. Як зазначила Надія Мустя, Регіональний координатор Групи фінансування і розвитку МСБ Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР):  «МСП є основою економіки та наріжним каменем стійкої ​​моделі економічного зростання. Вони є ключем до створення робочих місць та економічної диверсифікації. Цю позицію розділяє наш надійний партнер – Європейський Союз. У 2016 році ми підписали угоду в рамках ініціативи EU4Business щодо надання консультаційної, інформаційної, навчальної а іншої підтримки МСБ. І ми вже бачимо відчутні результати нашої співпраці та попередніх торгових місій в Ізраїлі, що були організовані минулого року, і впевнені, що заплановані на 2019 – 2020 роки торгові місії принесуть ще більший ефект».

Ізраїль – один з найпотужніших імпортерів у світі та перша країна Близькосхідного регіону, з якою Україна підписала Угоду про зону вільної торгівлі. Потенціал купівельної спроможності майже 9-мільйонного ізраїльського населення, за оцінками фахівців Мінекономрозвитку, дозволить диверсифікувати та розвинути український експорт та стане стимулом саме для МСП, бо бізнес в Ізраїлі побудований на малих підприємствах, які і стануть потенційними  партнерами українських виробників.

“Ізраїль перспективний ринок для українського бізнесу через високий рівень споживання, відкритість ринку до нових технологій, а також єдиний часовий пояс, відсутність віз та хороше авіа сполучення.  Наші дослідження показують, що серед перспективних товарів для експорту в Ізраїль – харчова промисловість (кондитерські, хлібобулочні, шоколад та печиво), а також меблі” – відмітила в своєму виступі начальник відділу аналітики Офісу з просування експорту Ольга Гвоздьова.


Другие новости раздела

Последние новости